20. 10. 2016

Proč se vyplatí používat rozšíření o ceny v Google AdWords

Google AdWords  nabízí na první pozici v mobilním zobrazení nové rozšíření reklam o ceny (price extensions). Reklama tak nově zabere o něco větší plochu, zobrazí relevantnější informace, zvýší tím CTR a díky tomu také sníží CPC. 

Pod svoji reklamou můžete vidět náhled dvou položek a jejich cen. Pro uživatele je daleko zajímavější, kolik přesně hledaný produkt nebo služba stojí, než to, že vy je nabízíte nejlevněji, což je často příliš nekonkrétní informace. Pokud jsou nízké ceny vaši konkurenční výhodou, rozšíření o ceny (price extensions) jsou absolutním must have pro vaše kampaně. 

Rozšíření o ceny (price extension)
ve výsledcích vyhledávání

Jak rozšíření o ceny v AdWords přidat?


Rozšíření můžete klasicky přidávat na úrovni účtu (account), kampaní (campaigns) nebo reklamních sestav (ad groups). Přidáním na úrovni reklamní sestavy dosáhnete nejrelevantnějších výsledků ve vyhledávání. V detailu kampaně nebo reklamní sestavy zvolíte záložku Rozšíření reklam (Ad extensions)  a pod ní Zobrazení: Rozšíření o ceny (View: price extensions). Tvorba nových rozšíření je pak jednoduchá. 

Tvorba nových rozšíření o ceny (price extensions)

Rozšíření o ceny se dají kdykoliv editovat. Změnou textu u jedné sestavy změníte text u všech sestav, kde je dané rozšíření přiřazené. Text se dá kdykoliv měnit aniž by to ale ovlivnilo jeho statistiky. Což je velká výhoda, jelikož ceny vašich služeb a produktů se mohou měnit často (například v závislosti na sezóně) a vy tak můžete mít reklamy pořád aktuální, aniž byste museli měnit pokaždé reklamní texty.  

Při tvorbě nového rozšíření o ceny máte k dispozici na výběr z několika jazyků, typů a měn. Text samotný se skládá ze dvou polí: záhlaví (headline) = 25 znaků a popis (description) = 25 znaků. Dalším políčkem je samotná cena a také cílová URL. 


Možnosti při vytváření rozšíření o ceny

Proč Česko tato rozšíření zatím dostupná nejsou, takže nám nezbývá než na price extensions v češtině ještě chvíli počkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat