14. 11. 2012

Lidl láká zákazníky: U nás je nejmenší výběr zboží

Malý sortiment a omezený výběr se v obchodě sestává výhodou. Obchodní řetězec Lidl na Slovensku sází na to, že jeho zákazníci si neradi vybírají a neradi rozhodováním ztrácí čas. Podle svých slov totiž prodejny nepřichystaly pro zákazníky zbytečný velký výběr, ale jen ty výrobky, které lidé "skutečně potřebují".

Zdroj: http://www.lidl.sk/cps/rde/xchg/SID-D2391C4F-D625E2C5/lidl_sk/hs.xsl/19224.htm 


Lidl se tak vymezuje proti "velkým supermarketům". Na rozdíl od nich totiž Lidl nabízí jen věci potřebné. Slibuje tak zákazníkům, že nákupem ušetří 15 minut. Získají pak více času na "příjemné věci".


Nemusíme už přemýšlet a rozhodovat se, co nakoupit. Lidl vybral za nás.

Žádné komentáře:

Okomentovat