24. 6. 2013

Sledujte politiky na Facebooku. Co o sobě na sociální síti řeknou?

Sledujete politiky na Facebooku? Stále více českých poslanců, senátorů nebo zastupitelů se naučilo používat Facebook nejen jako svůj oficiální komunikační kanál, ale jako způsob, jak se přiblížit svým voličům a sympatizantům. 


Vytvořila jsem na Facebooku seznam všech českých politiků a političek. Snažila jsem se najít každého českého politika, který je na svém facebookovém profilu alespoň trochu aktivní. Všechny jsem určitě nenašla, proto budu ráda, když mi poradíte další. 



List na Facebooku umožňuje mít všechny aktualizace od jedné skupiny pohromadě a příspěvky se uživateli netrousí po celém news feedu. Zatím to považuju za dobrou pomůcku nejen pro novináře, ale i pro někoho, kdo chce být v obraze. 

Franz oznámil svou kandidaturu na FB


To, že přes Facebooku politici sdělují často i klíčová rozhodnutí, jsem si ověřila už dříve i jako novinářka. Vladimír Franz jako první oznámil na Facebooku, že bude skutečně kandidovat na post prezidenta. Na základě této novinky ze sociální sítě jsem s čerstvým kandidátem udělala rozhovor, ve kterém mi potvrdil, že to tak skutečně je. 



"Celý život dělám vážnou muziku, opery, symfonie a obrazy. Jsem vážný člověk, ne nějaký recesista nebo srandista, přestože si to někdo může myslet," odpověděl mi tehdy na otázku, zda opravdu nejde o recesi, jak se zprvu při pohledu na potetovaného umělce mohlo zdát.


Zprávu o jeho kandidatuře měl IHNED.cz během pár okamžiků. V prezidentské volbě nakonec Franz získal přes 350 tisíc hlasů

Žádné komentáře:

Okomentovat